پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205142
آقاي ميلياردر وحيد اميري را پرسپوليسي مي کند؟
تاریخ انتشار : 1395/03/17 13:09:23
نمایش : 1334
حسين هدايتي که که در پايان فصل گذشته و در مراسم اين باشگاه در گفتگو با برانکو ايوانکوويچ ادعا کرده بود 4 بازيکن ستاره به اين تيم هديه خواهد داد، بعد از مدت‌ها سکوت دست به کار شده است.
به گزارش پايگاه خبير تحليلي پيرغار، مرد متمول فوتبال ايران که در نيم فصل دوم در کنار علي اکبر طاهري به عنوان يک هوادار حضور يافت و البته منابع مالي خوبي نيز در اختيار اين تيم و ... قرار داد، در پايان فصل پانزدهم فوتبال ايران در مراسم اين باشگاه به برانکو قول تامين مالي براي خريد 4 ستاره داد. او البته در مقطع اول خريدهاي پرسپوليس حضوري فعال نداشت و اين مساله باعث نگراني هواداران اين تيم نيز شد. با توجه به اينکه بخش اعظمي از منابع مالي باشگاه در فصل گذشته اختصاص به پرداخت به طلبکاران از اين باشگاه و دوري از کسر امتياز و مشکلات احتمالي شده بود، اين تيم براي خريدهاي بعدي خود با مشکلاتي مواجه شد. در اين رابطه گفته مي شود حسين هدايتي بار ديگر دست به کار شده و قرار است هزينه خريد دو بازيکن اين تيم را برعهده گيرد.

 

در اين رابطه عليرغم اينکه گفته مي شود هدايتي براي اين ولخرجي هاي خود خواهان صندلي در اين تيم شده، با توجه به اينکه وزارت ورزش تصميمي براي تغييرات در هيات مديره ندارد، او نيز در اين شرايط چنين خواسته اي را اعلام نکرده است. هر چند بدش هم نمي آيد بار ديگر با حضور در جمع هيات مديره يکي از تصميم گيران سرخ ها باشد.

 

پرسپوليسي ها که اکنون بيش از هر چيزي به جذب سيد جلال حسيني اميدوار شده اند و قرارهاي اوليه را با اين مدافع ملي پوش گذاشته اند، در گام بعدي به دنبال جذب ستاره جوان ايراني حاضر در ليگ ستارگان هستند؛ مرتضي پورعلي گنجي که بعد از حضور در تيان جين راهي ليگ قطر شد و در السد همبازي ژاوي شده، اين روزها به در خروجي اين باشگاه نزديک شده تا باشگاه پرسپوليس به عنوان مشتري جدي اش خواهان جذب اين بازيکن و سپردن دژ دفاعي اش به زوج سيدجلال و پورعلي گنجي باشد.

 

در اين راه البته آنها چشم به حسين هدايتي دوخته اند تا با عملي کردن وعده اش شرايط اين تيم را براي فصل آينده و حضور درخشان در ليگ قهرمانان آسيا فراهم کند. گزينه بعدي شان هم وحيد اميري است که به نظر مي رسد از حضور در ليگ خارج از ايران پشيمان شده و از بين سرخابي ها به دنبال بهترين گزينه است. بهترين گزينه هم براي بازيکن ملي پوش در شرايط فعلي، تيمي است که خواسته مالي اش را برآورده کند. در اين شرايط بار ديگر حسين هدايتي بايد به وعده اش عمل کند و دومين ستاره از قولي که داده را براي سرخپوشان به دام بيندازد.

 

با اين وجود بايد ديد برانکو و طاهري مي توانند به وعده حسين هدايتي تکيه کنند و اميدوار باشند او هزينه جذب اميري و پورعلي گنجي را پرداخت کند تا در کنار سيدجلال حسيني آنها نقل و انتقالات را بر پايه خواسته هاي خود به پايان برسانند يا خير.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html